علی کریمی:پرسپولیس به من احتیاجی ندارد

دنیای من

علی کریمی:پرسپولیس به من احتیاجی ندارد

به گزارش ايسنا، علي كريمي پس از بازي با الهلال كه با شكست يك بر صفر تيمش همراه بود، اظهار كرد: واقعا افتضاح بوديم. هيچ وقت يادم نمي‌آيد كه در اين فصل پرسپوليس اين قدر بد بازي كرده باشد. واقعا حرفي در مورد بازي ندارم. بدترين بازي فصل پرسپوليس بود.

وي ادامه داد: در شرايطي كه همه چيز دست خودمان بود و مي‌توانستيم به راحتي به مرحله بعد صعود كنيم، كارمان به روز آخر كشيده شد و مسبب اين هم خودمان هستيم.

كريمي گفت: وقتي مقابل 70 ـ 80 هزار تماشاگر چه در بازي قبل و چه در اين بازي نتوانيم نتايج لازم را كسب كنيم مشكل است و هواداران بايد صبر ايوب داشته باشند كه تاكنون ما را تحمل كرده‌اند. هر اعتراضي كه به ما كرده‌اند حق داشتند. آن‌ها امسال سنگ تمام گذاشتند. اين فصل براي ما كابوس‌وار بود و آن‌ها بايد در چند بازي باقي مانده از ليگ و جام باشگاه‌ها ما را تحمل كنند تا براي فصل آينده مديريت تيم بازيكناني كه دوست دارند را بياورد و تيم‌شان را بسازد.

كريمي ادامه داد: اگر من بازيكن حرفه‌اي هستم بايد قبول كنم كه امروز روز كابوس‌واري داشتم و اگر جاي مربي بودم خودم را تعويض مي‌كردم، وقتي يك روز، روز بد من باشد نمي‌توانم بگويم كه خوب بودم. اگر بازيكني قرارداد حرفه‌اي دارد و پول حرفه‌اي مي‌گيرد بايد حرفه‌اي برخورد كند. امروز تنها پولادي در زمين خوب كار كرد و حقش بود تماشاگران او را تشويق كنند.

كاپيتان پرسپوليس در ادامه بيان كرد: من معتقدم در بازي برابر الشباب كه 6 گل به ثمر رسانديم هم خوب كار نكرديم، تنها موقعيت‌هايمان گل شد. آن بازي روز خوب ما بود و خدا هم در عيد به طرفداران عيدي داد و باعث شد 6 گل بزنيم و آن‌ها خوشحال شوند.

وي افزود: فصل در حال تمام شدن است و اميدوارم اين چند بازي هم تماشاگران ما را تحمل كنند تا فصل بعد تيمي كه مي‌خواهند ساخته شود. خوشحالم كه اين فصل كابوس‌وار را پشت سر مي‌گذارم.

كريمي همچنين در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه به توجه بازيكنان پرسپوليس به چهره‌شان در اسكوربرد ورزشگاه اشاره مي‌كرد، گفت: اين مسئله شخصي هر بازيكن است و به خودش مربوط مي‌شود، خودم را در اندازه‌اي نمي‌بينم كه براي مسائل شخصي نظري بدهم. مشكلات ما اين‌ها نيست. اين مشكلات از اول فصل شروع شده و تا پايان فصل هم همراه ما آمد. خدا را شكر كه فصل در حال تمام شدن است.

علي كريمي اظهار كرد: دنيزلي به من خيلي لطف داشته است اما ديگر پرسپوليس نيازي به من ندارد و فكر مي‌كنم كه كم كم بايد رفت.

علي كريمي درباره علت عدم حضورش در بازي تراكتورسازي تبريز گفت: مطبوعات درباره آن بازي صحبت‌هايي كردند اما من مشكل گرفتگي عضله كشاله داشتم. با صحبتي كه با دنيزلي انجام داديم،‌ او به من استراحت داد. عده‌اي جوري صحبت مي‌كنند كه گويا اگر من در تبريز بودم اتفاق ديگري مي‌افتاد اما شايد اگر من بودم اتفاق بدتر از اين هم مي‌افتاد.

 

 كريمي درباره اين سوال كه برخي مي‌گويند اعلام ليست مازاد باعث شده بازيكنان پرسپوليس انگيزه خودشان را از دست بدهند، گفت: اين واقعا حرف خنده‌داري است. نمي‌دانم چطور مطبوعات چنين موضوعي را منتشر كرده‌اند. مگر سايت باشگاه اعلام كرده كه ليست مازاد فصل بعد چه بازيكناني هستند؟ اصلا مگر مي‌شود زماني كه بازيكنان قراردادشان با باشگاه تمام مي‌شود، ليست مازاد اعلام شود. از بين همه بازيكناني كه در تيم هستند، تنها سه چهار بازيكن در فصل بعد هم قرارداد دارند، بنابراين ليست مازاد واقعا خنده‌دار است.

وي ادامه داد: هميشه بايد حقيقت را بگوييم. مديريت باشگاه امسال از هيچ چيزي دريغ نكرد و همه تلاشش را براي باشگاه انجام داد، اميدوارم هواداران كه از دست ما ناراحت هستند، چند بازي آخر هم ما را تحمل كنند و فصل بعد رويانيان يك تيم رويايي را براي آن‌ها بسازد.

كريمي افزود: ماشاءالله آنقدر امسال هواداران را حرص داديم كه امروز حق داشتند از ما ناراحت باشند.

خبرنگاران از كريمي پرسيدند چطور بايد پرسپوليس را درست كرد كه او گفت: شما كه مي‌دانيد به من بگوييد چطور مي‌توان اين تيم را درست كرد. اگر راست مي‌گوييد خودتان بياييد كمك كنيد تا تيم درست شود.

كريمي با اشاره به اينكه خدا در اين بازي به ما رحم كرد، گفت: در رختكن كه با بازيكنان صحبت مي‌كرديم مي‌گفتيم واقعا شانس آورديم كه امروز 5 ـ 6 گل نخورديم. واقعا بد بازي كرديم و خدا به ما كمك كرد.

در حالي كه كريمي در حال سوار شدن به اتوبوس تيم پرسپوليس بود، خبرنگاري به او گفت شما بازيكن رويايي تيم هستيد و نبايد پرسپوليس را ترك كنيد كه او پاسخ داد: من بازيكن رويايي پرسپوليس بودم و ديگر نيستم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 21:12 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::